۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

کره شمالی چقدر بمب اتم دارد

ارتش آمریکا می گوید کره شمالی 60 بمب اتمی و 5000 تن سلاح شیمیایی دارد. در این گزارش با عنوان "تاکتیک های کره شمالی" آمده است که این کشور بعید است که زرادخانه خود را رها کند و از آن به عنوان یک عامل بازدارنده برای کشورهایی که خواهان تغییر رژیم هستند استفاده کند. تخمین می زند که کره شمالی 20 تا 60 بمب اتمی داشته باشد به این معنی است که می تواند شش بمب اتمی جدید در سال تولید کند. تخمین های دیگری نیز وجود دارد که کره شمالی تا پایان امسال 100 بمب اتمی خواهد داشت. کره شمالی به دنبال سلاح هسته ای است زیرا رهبران آن فکر می کنند تهدید حمله هسته ای مانعی برای سایر کشورهایی است که خواهان تغییر رژیم هستند.
ارتش آمریکا پیش بینی می کند که دولت آمریکا همچنین سومین دارنده مواد شیمیایی بزرگ است و تخمین زده می شود بین 2،500 تا 5000 تن مواد شیمیایی داشته باشد. آنها بر این باورند که در شرایط درگیری ، این کشور به احتمال زیاد از سلاح های شیمیایی خود استفاده خواهد کرد. در این گزارش همچنین آمده است که کره شمالی توانایی های جنگ سایبری خود را افزایش داده و 6000 هکر را نیز مدیریت می کند ، عمدتا در خارج از آمریکا ترس دارند که کره شمالی دارای سلاح های مادون قرمز است که در صورت استفاده از موشک ها و شلیک به سئول می تواند 50 هزار نفر را به قتل برساند.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

طرح خانه های 25 متری شوخی مضحکی است

دانش آموزان زندگی در خانه ای را می فهمند که سهم هر یک از افراد در شرایط ایده آل حدود 12 متر و در شرایط خوابگاه ویژه کمتر از 3 متر است. اما این سبک زندگی ، همانطور که از نام آن پیداست ، یک زندگی دانشجویی است و تاریخ انقضا آن مشخص است! زندگی در چنین اتاقهایی برای دانشجویی قابل تحمل است که روزی حدود 8 ساعت در کلاسها و دانشگاه ها می گذرد و یک ساعت یا دو مکان گشت و گذار را در شهر می گذراند و فقط برای خواب و استراحت به خوابگاه می آید! در تاریخ 17 اوت امسال ، وزارت کشور طرحی را که پیروز حناچی ، شهردار تهران در قالب خانه های 25 متری ارائه کرده بود ، پیگیری کرد تا به کابینه ارائه شود؛ و نتیجه آن پروژه ای به نام "مسکن اجتماعی" بود! خانه های 25 متری برای افراد متاهل با درآمد کم؛ هنوز مشخص نیست که چگونه ایده نامگذاری "مسکن اجتماعی" به این پروژه اختصاص داده شده است. واقعیت این است که این مسکن فردی نیست! چه رسد به اجتماعی!

خانه های 25 متری با الگوهای اسلامی مغایر است
از زمان تبدیل شدن خانه ها به آپارتمان ها ، صدای بچه های کوچه ها و حیاط های به یاد ماندنی شنیده نمی شود که گرگ ها را در هوا بازی می کردند ، لی و قائم باشاک. کودکان در اواخر دهه 70 و 80 و 90 ، حس بدی که بزرگانشان در حیاط خانه ها دارند و در یک دوره خانوادگی ، نداشتند! بازی هایی که در آن کودکان حداقل یک ساعت برای گرفتن مجوز از والدین خود گریه می کردند و کارهای خانه خود را آنقدر سریع می نوشتند که هیچ دلیلی برای ماندن آنها در خانه وجود نداشت! آنها دیگر حتی از ترس کریستالهای مادر که از پنجره مغازه در حال سقوط هستند و صدای اعتراض از طبقه پایین می آیند ، جرات ندارند در همان چهار دیوار وحشت کنند. در یک مقطع ، صاحبخانه عذرخواهی نخواهد کرد. اگر این خانه های 25 متری به زوج های جوان فرصتی برای بچه دار شدن بدهند ، قطعاً آنها خواهند بود. تاتی کودک را به تاتی می برد و یاد می گیرد که از این کودکان بی گناه راه برود. و این یعنی محدودیت های بیشتری نسبت به کودکان دهه های اخیر! حال می توانید با تأکید بر اینکه رهبری طی سالهای متمادی روی "مسئله جمعیت" داشته است ، چطور می توان با آن جامعه در خانه 25 متری برخورد کرد ؟! خانه ای که با الگوهای اسلامی مغایرت دارد؛ در دیدگاههای اسلامی زندگی در خانه های بزرگ به گونه ای توصیه می شود که زندگی والدین تحت تأثیر حضور فرزندانشان قرار نگیرد.

 

در "مسکن اجتماعی" رحم بسته شد!
مطمئناً در فضای 25 متری که شامل آشپزخانه ، سالن ، پذیرایی ، حمام و اتاق خواب است ، اجازه نمی دهد میزبان آرامش برقرار کند و یک مهمانی برگزار کند؛ فکر ساخت مبل و تختخوابی که حتما باید با این جیب خالی از آن اجتناب کرد! حتی اگر یک فرش در وسط پخش شود و دو پشتی در آن قرار گرفته باشد ، هنوز هم برای دو مهمان دشوار است که بتوانند میز را با یک تصویر ذهنی تنظیم کنند. مگر اینکه یک بشقاب غذا به آنها بدهید و همه در هر گوشه اتاق می نشینند! آرامش خاطر است که اگر این طرح محقق شود ، این فرصت را از خانواده ها نیز از دست می دهد! آنها آن را با "مسکن اجتماعی" با خانه های 25 متری جایگزین کرده اند ، نام آن چیست؟
خانه هایی که ممکن است اندازه قسمت کوچکی از اتاق خواب خانه های لوکس نباشد! قیچی!

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

خرید و فروش خانه در ترکیه

رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می گوید: در شش ماه نخست امسال بیش از یک میلیون معاملات املاک و مستغلات در ترکیه ثبت شده است. به گزارش ایسنا ، جلال ابراهیمی اظهار داشت: طبق آمار رسمی ، یک میلیون و 58 میلیون در ماههای گذشته. یک هزار معاملات املاک و مستغلات در ترکیه به ثبت رسیده است که به دلیل شیوع ویروس Corona ، کاهش جدی در مسافر و پیامدهای اقتصادی شیوع این ویروس ، تعداد قابل توجهی دارد.
وی توضیح داد: این معاملات با حمایت مستقیم دولت ترکیه انجام شده است: "یکی از سیاستهای دولت ترکیه در ماههای اخیر دنبال شده افزایش حمایت از بازار مسکن با ارائه وام های بلند مدت با نرخ بهره پایین است. رئیس خانه اقتصادی ایران و ترکیه ادامه داد: تعدادی از بانکهای ترکیه در بسته پیشنهادی از دولت خواسته اند وامهایی را به واحدهای تازه ساخته با نرخ بهره زیر یک بدهد. درصد و به خانه های تا پنج سال 5 درصد اختصاص یافته است که این امر تقاضا برای ساخت و ساز و خرید خانه های جدید را افزایش داده است.

معامله بیش از یک میلیون واحد مسکن در ترکیه / ایرانیان در صدر جدول
ابراهیمی درباره شهروندان کشورهایی که بیشترین تقاضای خرید خانه در ترکیه را داشتند نیز گفت: "اگرچه آمار به طور جداگانه و با جزئیات منتشر نشده است ، اما تخمین ها حاکی از آن است که ایرانیان در کنار آلمان ، انگلیس ، عراق و سوریه بودند. اصلی ترین اتباع خارجی در ترکیه خرید و فروش املاک و مستغلات است و هنوز تعداد ایرانیانی که به دنبال خرید خانه در ترکیه هستند در حال افزایش است.وی ادامه داد: "براساس تخمین ها ، ایرانیان عمدتاً در بازار مسکن استانبول متمرکز شده اند و آنکارا و ازمیر است. گزینه ای دیگر. با توجه به اینکه خرید خانه در مراکز تجاری امکان ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی در ترکیه وجود دارد ، ایرانیان بیشتر علاقه مند به خرید خانه در شهرهای اقتصادی مانند استانبول هستند. در سالهای اخیر ترکیه مهمترین مقصد گردشگری ایرانیان بوده و بیش از دو میلیون ایرانی در طول سال به ترکیه سفر می کنند. علاوه بر ترافیک توریستی ، در سالهای اخیر تعداد ایرانیانی که در اقتصاد ترکیه سرمایه گذاری کرده اند یا در دانشگاه های ترکیه تحصیل کرده اند نیز افزایش یافته است.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

افزایش حق مسکن از تیرماه

پیشنهاد افزایش حق مسکن کارگران به 200 هزار تومان که توسط وزیر کار به کابینه ارسال شده بود ، سرانجام امروز تصویب شد و طبق تصمیم کابینه از تیرماه به سه برابر رسید. ، موافقت خود را برای افزایش کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال 1399 انجام داد و کمک هزینه مسکن کارگران از ابتدای تیرماه امسال 300 هزار تومان تعیین شده است. البته با توجه به بسته شدن حقوق و دستمزد بیشتر شرکت ها و کارخانه ها ، احتمال افزایش حقوق مسکن در لغز حقوق شهریور درج نمی شود و دور از انتظار نیست ، در این صورت کارگران معوق از حقوق خود در ماه ژوئیه مطالبه می کنند. و اوت. پس از تصمیم افزایش حقوق مسکن کارگران به میزان 200000 تومان به اتفاق آراء در 11 آگوست توسط کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شد ، وزیر کار اعلام کرد که موضوع برای تصمیم گیری نهایی و تصمیم گیری در جلسات آینده به کابینه ارجاع می شود. کابینت. پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون به تصویب خواهد رسید نانکار در تاریخ 31 ژوئن برای بررسی و تصویب توسط وزیر کار به کابینه ارائه شد و شریعتمداری خواستار تصویب قطعنامه در نامه ای به اول شد. معاون رئیس جمهور؛ این اقدام به این دلیل انجام شد که حق مسکن تنها اقلام دستمزد بسته برای کارگران است که برای اجرای آن نیاز به تصویب هیئت دولت دارد. در 7 ژوئن ، شورای عالی کار برای تصویب افزایش کمک هزینه مسکن برای کارگران و اعضای شورا تشکیل جلسه داد. کارگران با افزایش 200 هزار تومانی حقوق مسکن موافقت کردند.

با وجود پیش بینی ها ، مصوبه شورای عالی کار در ماه ژوئیه به دلیل وعده های داده شده به کارمندان کار تصویب نشده است و تصویب این قطعنامه تا زمان تصمیم شورای عالی کار در روز دوشنبه در کابینه وزیران لحاظ نشده است. ، 20 اوت ، برای افزایش میزان کمک. پس از چند هفته بحث و گفتگو ، هزینه مسکن کارگران در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شد. پیش از این ، مقامات کارگری تأخیر در تأیید افزایش حقوق مسکن و تصویب کابینه را به دلیل حضور سه وزیر کابینه در شورای عالی کار توجیه نمی کردند. از لزوم پرداخت بدهی های خود از ابتدای سال تأکید کرد ؛ معاون وزیر روابط کار نیز این موضوع را نتیجه ضعف و مشکلات قانون کار دانست و گفت: محاسبه حقوق مسکن از ابتدای سال و پرداخت 5 ماه عقب افتادگی همه بستگی به تصویب دارد دولت. وی در سال 1399 با تصویب افزایش حق مسکن در کابینه ، اعلام و گفت: با این افزایش میانگین حقوق و درآمد کارگران ، امسال 4352 درصد افزایش یافته است. هرچند که هنوز بخشنامه افزایش حق مسکن توسط معاون اول رئیس جمهور صادر نشده است ، اما طبق تصمیم امروز هیئت دولت ، حق کارگران برای تأمین مسکن از ابتدای تیرماه 300 هزار تومان تعیین شده است و وجود دارد. هیچ مرجعی برای پرداخت مستمر عقب افتادگی نیست. افزایش کمک هزینه مسکن کارگران به تصویب رسید در حالی که پیش از این میزان هزینه مسکن 100000 تومان بود و با تصویب شورای وزیران از محدوده تیراندازی سه برابر شد.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

لباس های نانو را بهتر بشناسید

گروهی از محققان دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی موفق به ارائه منسوجات هوشمند شده اند. آنها یک ماده انعطاف پذیر جدید ایجاد کردند که دارای خواص ترموالکتریک است و می تواند اختلاف دما را به برق تبدیل کند و بالعکس. کونیا چاترجی ، محقق فیبر و پلیمر ، در پروژه دکترای خود پرسید که آیا فیبرها را می توان با مواد ترموالکتریک ترکیب کرد. ؟ چه طور ممکنه؟ مواد حرارتی فعلی به قدری سنگین و شکننده هستند که می توان از آنها برای ساخت اشیاء بزرگ استفاده کرد ، اما برای ساختن لباس مناسب نیستند. این تیم از نانولوله های کربنی برای این کار استفاده کرده است زیرا نانولوله های کربنی از پتانسیل بالایی برای تولید پارچه های هوشمند برخوردار هستند. این نانولوله‌ها نیازی به پردازش قابل توجهی ندارند و تنها یک ساعت غوطه وری در حمام الکل کافی است. هدف استفاده از این فیلم نازک از نانولوله ها در فرآیند تولید پارچه است که به چسباندن آن به نخ نیاز دارد. از این نخ ها می توان برای تولید پارچه هایی با خواص تنظیم دما استفاده کرد. در این آزمایش ، این ماده با یک باتری 5 ولته 1.8 درجه فارنهایت توانست فضای اطراف آن را خنک کند. این ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما وقتی روی پوست بمالید ، فرد را ترغیب به ترموستات می کند. استفاده از منسوجات خنک کننده به کارگرانی که از تجهیزات محافظ شخصی استفاده می کنند ، کمک کرده است تا زمان بیشتری را در این دستگاه ها بگذرانند. به عنوان مثال ، آتش نشانان می توانند با خنک شدن این لباس ها در محیط هایی با درجه حرارت بالا و با اطمینان بیشتر بمانند. قدم بعدی برای محققان ، تلاش برای مقیاس گذاری این فناوری است.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

ساعت کاری بورس مثل سابق شد

ساعت معاملات بورس کالا که برای جلوگیری از ایجاد اختلال در هفته گذشته به دو بخش تقسیم شده بود و تا ساعت 15:15 به طول انجامید ، روز شنبه به حالت عادی باز خواهد گشت.
به گزارش ایسنا ، ساعت معاملات در بازار سرمایه از دوشنبه 18 مرداد دو بخش شد. بر این اساس ، زمان سفارش کلیه صنایع بجز صنعت فلزات پایه ، صنعت شرکتهای صنعتی چند رشته ای و صنعت فرآورده های نفتی ، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مرتبط از جمله گزینه تجارت و گزینه فروش طبق تا ساعت 8: 30 تا 8:45 و زمان معاملاتی بین 8:45 و 11:45 بود.
همچنین زمان سفارش صنایع فلزات اساسی ، شرکتهای صنعتی چند رشته ای و فرآورده های نفتی ، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه از جمله گزینه تجارت و گزینه فروش از 12 تا 12:15 و زمان معاملات 12:15 است. تا ساعت 15:15 بود. اما عمر این رویداد فقط دو روز بود و به گفته گودرزی ، معاون مدیرعامل بورس کالا ، از روز شنبه اول شهریورماه ، کلیه معاملات در بورس کالا در یک جلسه معاملات انجام می شود. بر این اساس ساعت 8:30 الی 9 بامداد قبل از افتتاحیه و از 9 صبح تا 12:30 بعدازظهر نماد شرکت ها خواهد بود.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

غرق شدن پناهندگان در لیبی

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) می گوید حداقل 45 مهاجر ، از جمله 5 کودک ، در مرگبارترین حادثه لیبی در سال جاری غرق شده اند. به گفته کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) ، آنها در بین 80 نفر در این کشتی بودند. حدود 37 نفر که توسط صیادان بومی نجات یافته اند از کشته شدن هموطنان خود خبر می دهند. طبق آمار رسمی ، امسال بیش از 300 نفر سعی کرده اند از دریا از لیبی به اروپا عبور دهند ، گرچه احتمالاً رقم واقعی بسیار بیشتر است. از زمان سقوط دولت معمر قذافی در سال 2011 ، لیبی به پناهگاه مهاجران تبدیل شده است. اما اوضاع این کشور برای مهاجران خطرناک است ، و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و سازمان بین المللی مهاجرت هشدار می دهند که مهاجران "در معرض خطر آغوش گرفتن در درگیری مداوم ، نقض جدی حقوق بشر و بازداشت های خودسرانه هستند". بازماندگان حادثه شده چهارشنبه ، عمدتا اهل سنگال ، مالی ، چاد و غنا ، پس از ورود به لیبی بازداشت شده اند. گزارش هایی از قساوت علیه مهاجران در لیبی وجود دارد ، به ویژه اگر به دام بیفتید قاچاقچیان نظامی و نظامی سقوط می کنند و سعی می کنند از آنها پول بدست آورید.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

آب در بطری چه سودی دارد ؟

سازمان ملل تأمین آب آشامیدنی تمیز برای همه ساکنان کره زمین را یکی از اهداف بشردوستانه خود تعریف کرده است. میلیون ها نفر از ساکنان جهان به آب آشامیدنی دسترسی ندارند. صنایع مختلف از آب درآمد کسب می کنند. دسترسی به آب آشامیدنی یکی از 17 هدف توسعه پایدار است که توسط سازمان ملل در سال 2015 برای کشورهای عضو تعیین شده است. دسترسی به این مجموعه از "اهداف توسعه پایدار" طرحی است که سازمان ملل امیدوار است تا سال 2030 اجرا شود. هدف ششم این مجموعه تأمین "آب آشامیدنی تمیز و بهداشت" برای همه ، برخلاف آنچه ممکن است در ابتدا به نظر برسد نگاه سخت است. وضعیت کنونی جهان آینده ای روشن ندارد. گزارش ارائه شده توسط سازمان ملل در مارس 2020 به مناسبت "روز جهانی آب" حاوی اطلاعات تکان دهنده است. طبق این آمار ، در حال حاضر 2.2 میلیارد نفر روی کره زمین دسترسی مداوم به آب آشامیدنی تمیز ندارند. 785 میلیون نفر حتی نمی توانند منبع اصلی آب آشامیدنی خود را نیز تامین کنند. سه میلیارد و 600 میلیون نفر در مناطقی زندگی می کنند که حداقل یک بار در سال بسیار خشک است. فقر آب در بسیاری از نقاط جهان رو به افزایش است. بهداشت نامناسب و شیوع بیماریهای عفونی یکی از پیامدهای ناگوار عدم وجود آب تمیز است.
شرکت های بسیاری از صنایع مختلف در زمینه تأمین آب ، دفع فاضلاب ، تصفیه آب و زیرساخت ها شرکت دارند. به عنوان مثال ، آب باید استخراج شود ، به عنوان مثال ، از آبهای زیرزمینی پمپ شود یا از آبهای سطحی مانند دریاچه ها تأمین شود. سیستم های ذخیره سازی و لوله کشی برای ذخیره سازی ، حمل و نقل و تصفیه بخش دیگری از کار است. در کشورهایی مانند آلمان بزرگترین مصرف کننده آب تأمین کننده انرژی هستند که تقریبا نیمی از منابع آبی آلمان را مصرف می کنند. نیمه دیگر تقریباً به طور مساوی بین صنعت و معدن و تامین آب عمومی به خانوارهای خصوصی و مشاغل کوچک تقسیم می شود. آب بطری یکی از پر درآمد ترین مشاغل جهان است. این تنها آب آشامیدنی "عادی" نیست که برای فروش به مصرف کنندگان ارائه می شود. آب معدنی از چشمه های مختلف در سرتاسر جهان نیز میلیاردها یورو برای شرکت های بزرگی مانند نستله ایجاد می کند. البته شرکت سوئیسی Nestle به دلیل روشهای ناعادلانه خود در خرید و استخراج آب از چشمه ها و چشمه ها ، در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است. این شرکت نه تنها از فقر و نیاز کشورهای کمتر توسعه یافته بهره می برد بلکه حتی در کشورهای اروپایی فقط به درآمد خود فکر می کند. به عنوان مثال ، این نگرانی در حال حاضر با مقامات شهر کوچک ویتل در فرانسه در تضاد است. این شهر دارای چشمه های آب گرم است و مسئولان آن می خواهند از برداشت بیشتر آب از این چشمه ها جلوگیری کنند زیرا سطح آب زیرزمینی این شهر به طرز چشمگیری کاهش یافته است. دارد. نستله نیز مانند سایر صنایع بزرگ که روی آب سرمایه گذاری کرده اند ، علاقه چندانی به بهبود زیرساخت های آب و فاضلاب ندارد و ترجیح می دهد از فروش آب بطری در فروشگاه های مدرن درآمد کسب کند.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

تعطیلی سینماها در محرم

مدیرکل دفتر سینما و امور سمعی و بصری از تعطیل شدن سینماها در سراسر کشور به مدت 11 روز از آغاز محرم خبر داد. سعید رجبی فروتن با اعلام این خبر گفت: امسال سینماهای کشور از عزاداری روزهای عزاداری برای شهدا زودتر از سالهای گذشته استقبال می کنند و سینماها از ابتدای محرم تا پایان ساعت یازدهم تعطیل می شوند. روز قالب محتوای دیجیتالی برای انتشار در فضای مجازی تهیه شده است که طی هفته های آینده منتشر خواهد شد. اکران منتخب فیلم های عاشورا و همچنین قدردانی از کسانی که در تبلیغ فیلم ها و مبلغ فرهنگ عاشورا حضور دارند از جمله برنامه هایی است که توسط بنیاد سینمایی فارابی برنامه ریزی شده است.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی

فتاح از چه کسی حلالیت طلبید ؟

رئیس بنیاد مستضعفان ضمن تشریح حواشی این برنامه ، از یکی از افرادی که در این برنامه به ویژه حداد عادل نامگذاری شده ، عذرخواهی کرد و طلب بخشش کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس ، یز پرویز فتاح در مورد حواشی ایجاد شده پس از ذکر برخی موارد در برنامه نگا 1 ، توضیح داد: با توجه به اینکه حدود یک سال و یک ماه از حضور من در بنیاد مستضعفین گذشته بود ، قول داد که ارائه دهد گزارشی به مردم در این برنامه ، درباره عملکرد یک ساله من در بنیاد صحبت کردم. وقتی به بخش املاک و مستغلات رسیدیم ، از ما در مورد پیگیری املاک سوال شد و من برای بیان جدی بودن بنیاد به برخی افراد و سازمانها اشاره کردم.
وی ادامه داد: افراد ذکر شده از این املاک استفاده عمومی داشتند و اعلام کوتاه و سرقتی مانند من باعث سوء تفاهم شد. مطالب ارائه شده با خطای لفظی یا عدم رعایت انصاف توسط بنده به طرف دیگر منتقل شد. در حالی که هیچکدام از آنها از شخصی خود استفاده شخصی نکردند. بیان نامناسب من مطالب را نادرست نشان داد؛ قصد ما نشان دادن پیگیری جدی بود و همه آنها با ما همکاری کردند اما به نتیجه نهایی نرسیدیم. من اصلاً نباید این مسئله را مطرح کردم و وارد مسیر نامگذاری اسامی و سازمان ها شدم ، بنابراین مسئولیت آن را به عنوان یک اشتباه و اشتباه می پذیرم. از این رو ، از همه عزیزانی که مورد آزار و اذیت و ستم واقع شده اند ، از جمله دکتر حداد عادل ، زنان افتخار و مالاواردی ، به عنوان فعال حقوق بشر عذرخواهی می کنم.
وی گفت: "این تقصیر من بود که نتوانستم مواد را به درستی منتقل کنم." مسیری که طی شده به هیچ وجه هدف من نبوده است و اگر تا به امروز سکوت کرده بودم به دنبال تحریک این حاشیه ها نبودم. من پاسخ های ارائه شده توسط این سازمان ها و افراد را دریافت کرده ام و هرگونه اعتراض یا اعتراض را می پذیرم.

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اکبر محمدی